söndag 13 november 2011

V.37 och shopping =)

Jaha nu har det gått ett tag till och Ärtan har inte tittat ut ännu, men nu är hon välkommen när som!!!

Idag har jag klätt om en HokusPokus stol som vi fått av Mormor, det tackar vi för. Min systerson Samuel har haft den tidigare så den var klädd i mörkblå, men vi tyckte inte det var flickigt nog så då blev det som det blev ;)


Det blev lite färgglada fjärilar! 
Tidigare i veckan åkte vi en sväng till Uppsala och åt god lunch med Farmor och sedan fick Ärtan lite kläder =)
Så Fint =)

Annars har jag försökt att hålla igång denna veckan Måndag var det lunch på stan med Haidi. Tisdag tid hos Barnmorskan - allt var bara bra, sedan lunch med Martina. Åkte sedan upp till jobbet med lite fika till APT och sist men inte minst kom Jossan och åt middag med oss. På onsdagen var det spadax ååå det var ju så skönt, 1 timme i relaxen och sedan 1 timme helkroppsmassage. På torsdagen var det Uppsala och sedan äta ute på kvällen med D:s kollegor. Fredagen var vi barnvakt till sötaste William och sedan åkte jag till mor för fredagsmys. Konstigt att jag var helt slut på lördagen och inte orkade göra någonting på hela dagen =)
Ja så kan en vecka se ut för någon som försöker få tiden att gå.... hoppas att nästa vecka passerar lika fort =)

1 kommentar:

  1. Jättefina kläder! Hur mår du? Är det jobbigt med fogarna? Hoppas allt är bra!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera